Kontakt info:
SupportEvent ApS
Teglværksvangen 1
4540 Fårevejle
Telefonnr.: +45 30 73 62 99
E-mail: info@supportevent.dk
CVR: 37 42 30 33
Forretningsbetingelser SupportEvent.dk
FORRETNINGSBETINGELSER - gældende ved køb af produkter fra SupportEvent.dk
1. Omfang
Nærværende handelsbetingelser er gældende for alle køb der foretages på SupportEvent.dk - Privatpersoner og erhvervsdrivende kan handle i SupportEvent´s shop.
Alle aftaler/kontrakter indgås på dansk.
SupportEvent´s shop ejes og drives af
SupportEvent ApS
Teglværksvangen 1
4540 Fårevejle
Telefon : +45 30 73 62 99
E-mail : info@supportevent.dk
CVR: 37 42 30 33
2. Fremgangsmåde ved køb i SupportEvent´s shop
Varer udvælges til indkøbskurven ved at klikke på knappen LÆG I KURV. Udvalgte varer kan efterfølgende fjernes fra indkøbskurven. Købet afsluttes ved at klikke på GÅ TIL KASSEN, acceptere vores handelsbetingelser og gennemføre betalingen.
Selve betalingen gennemføres via betalingssystem, som åbner i et nyt vindue. Indtastes kreditkortoplysninger, og betalingen godkendes. Efter betalingen er gennemført vises en side indeholdende kvittering for det gennemførte køb. En kopi af denne kvittering sendes til den oplyste e-mail adresse.
3. Priser
Alle priser er angivet i danske kroner, inkl. moms. Fragtprisen er afhængig af de varer, der bestilles. Fragtprisen vises i indkøbskurven.
4. Betaling
I SupportEvent´s shop kan følgende - i Danmark udstedte - betalings- og kreditkort anvendes: Dankort, VISA-dankort, Visa, Mastercard. Der opkræves ikke gebyr ved betaling på SupportEvent´s shop
Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.
Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken SupportEvent eller andre har mulighed for at læse dataene.
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra SupportID's lager, med undtagelse af køb af specialfremstillede varer, idet betalingen for denne type varer hæves umiddelbart efter ordreafgivelse, da produktionen påbegyndes straks. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
5. Fortrydelsesret
Som privatforbruger har du 14 dages fortrydelsesret (gælder ikke skaffe vare). Det betyder at du kan fortryde dit køb i op til 14 dage efter at du har modtaget varerne. Som erhvervskøb har du ingen fortrydelsesret. Alle ordre med tryk og print kan ikke fortrydes og er bindende. Fortrydelsesretten gælder dog ikke skaffe vare og vare som bliver specialfremstillet på ordre.
Fortrydelsesfristen for private løber fra det tidspunkt, hvor du får varen i hænde, forudsat du har fået de nødvendige oplysninger. Varen skal altså være blevet afleveret hos dig eller f.eks. hentet hos vores fragtmand af dig. Falder fortrydelsesfristens sidste dag i en weekend eller på en helligdag, udløber fristen den først kommende hverdag. Perioden, inden for hvilken du kan fortryde købet, er hele dage. Ved fortrydelse af købet beder vi dig sende en mail til info@supportevent.dk, med de oplysninger.
Du kan kun benytte dig af din fortrydelsesret, såfremt varen returneres i samme stand og mængde, som du modtog den. Varens salgsværdi må ikke forringes. Hvis varen bliver beskadiget eller dens stand forringet og det skyldes manglende eller for dårlig indpakning, mister du din fortrydelsesret. Dette gælder også i tilfælde hvor originalemballagen er bortkommet, og denne er af vital betydning for beskyttelse af varen under transport.
Ved returnering genplaceres varen således i producentens salgsemballage og pakkes forsvarligt ind i korrekt fragtemballage. Du må ikke påklistre mærkater eller skrive direkte på producentens salgsemballage. Dette skal ske på fragtemballagen. Du betaler udgifterne til returforsendelse. Dette gælder både privat og erhvervssalg.
Når returvaren er modtaget og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for at fortrydelsesretten kan benyttes, tilbagebetales købssummen. Vi bestræber os på at tilbagebetalingen sker inden for 14 dage, dog i særlige tilfælde, maksimalt 30 dage. Finder vi, at betingelserne ikke er opfyldte for at du kan benytte dig af fortrydelsesretten, kontakter vi dig pr. e-mail med en begrundelse herfor.
6. Specialfremstillede vare
Ved køb af specialfremstillede varer gælder, udover de generelle handelsbetingelser, nedenstående
Køber accepterer ved ordreafgivelsen, at fremstillingen påbegyndes straks og at fortrydelses- samt returret bortfalder, og betaling for produktet trækkes fra købers konto umiddelbart efter ordreafgivelsen. Opmåling og korrekt modelvalg/farve, er købers ansvar, og kan efter ordreafgivelsen ikke ændres. Køber bedes ved modtagelsen af varen, kontrollere for evt., fragtskader samt antal. Evt. fragtskader skal noteres på fragtbrevet, og kontakt tages til SupportEvent´s shop, for reklamation. Kontrol af varer, herunder korrekt mål, farve, model mv. bør foretages hurtigst muligt efter modtagelse, inden ibrugtagning.
7. Reklamation
Som privatforbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget.
Ved modtagelse af varen vil vi anbefale at du hurtigt undersøger den, for at sikre, at den er i overensstemmelse med det bestilte.
Hvis du konstaterer en mangel ved en vare, skal du reklamere til SupportEvent´s shop inden for rimelig tid, efter at du har opdaget den. Hvis du reklamerer inden to måneder efter, at du har opdaget mangelen, bliver reklamationen altid betragtet som rettidig.
Ønsker du at reklamere over en vare, anbefales det at du sender en mail til info@suppportevent.dk.
Er en vare konstateres defekt ved leveringen, så anbefaler vi at anvende den originale emballage til returforsendelsen. Derudover skal producentens salgsemballage medsendes. Venligst undgå at påklistre mærkater eller skrive direkte på salgsemballagen, men anvend fragtemballagen til dette.
Hvis varen er mangelfuld, kan du kræve, at SupportEvent´s shop afhjælper manglen eller leverer en ny og mangelfri vare. Dette forudsætter, at reklamationen er berettiget samt at afhjælpning eller om levering ikke er mulig eller medfører urimelige omkostninger forSupportEvent´s shop.
8. Ansvar
SupportEvent´s shop fraskriver sig ethvert ansvar for eventuelle trykfejl i tekst, priser m.m., fejl i illustrationer/fotos, systemfejl, udsolgte varer, varer i restordre, leveringstider/forsinkelser, kunders fejlbestillinger og force majeure.
9. Dine personlige oplysninger
For at du kan indgå en aftale med os via websitet skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger
- navn
- adresse
- telefonnummer
- e-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos SupportEvent´s shop og opbevares i 5 år (5 år pga. krav fra bogføringsloven), hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. Direktøren for SupportEvent´s shop, personale i kundeservice og vores leverandører har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til SupportEvent´s shop videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Som registreret hos SupportEvent´s shop, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til SupportEvent´s shop via e-mail: info@supportevent.dk. Har du mistet din ordrebekræftelse, kan du få en ny ved at henvende dig til kundeservice
Cookies.
En cookie er en betegnelse for det forhold, at en brugers adfærd på et netværk registreres hos brugeren selv (på brugerens harddisk). På den måde ved serveren (f.eks. et websted) ved brugerens næste besøg, hvem brugeren er. Der lagres ikke personhenførbare oplysninger i en cookie, men snarere oplysninger om brugerens adfærd på et website f.eks. et indtastet brugernavn i forbindelse med login til en særlig sektion på webstedet. En cookie lagres på brugens harddisk sammen med cachede filer. En cookie er således en tekstfil, der sendes til din browser fra en webserver og lagres på din computers harddisk. Du kan sætte din browser til at informere dig, når du modtager en cookie, eller du kan vælge at slå cookies helt fra.
På SupportEvent´s shop anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet. Cookies bruges til:
at huske hvilke produkter der opbevares i indkøbskurven, når du handler på websitet.
De dannede cookies slettes på følgende måde:
- I Internet Explorer - Funktioner - Internetindstillinger - Fanebladet generelt - Vælg: Slet cookies.
- I Mozilla Firefox v.3 – Funktioner – Fjern private oplysninger – Sæt flueben i cookies – Fjern private oplysninger nu.
10. Om direkte levering
Levering foregår direkte fra vores lager eller vores leverandøren til den adresse, der er angivet på ordren. Eventuelle leveringsomkostninger fremgår af ordrebekræftelsen i særskilt felt. Er der specielle forholdsregler omkring leveringen skrives de i bemærkningsfeltet ved bestilling. Leveringstid er normalt fra 2 - 21 arbejdsdage for vores lagervare, afhænger af type. Ved speciel vare skal der dog påregnes ekstra tid. Ved levering af flere produkter med forskellig leveringstid, er det den længste leveringstid, der er den gældende. For varer med reklametryk eller lignende tages der forbehold for levering af +/- 10% dette vil efterfaktureres.
Ved specialfremstilling med reklametryk eller lignende, er eventuel overtrædelse af copyright og varemærke rettigheder over for 3.part, for købers risiko og ansvar.
Ordrer er accepteret ved vor ordrebekræftelse og er med forbehold af force majeure - herunder strejke og lockout (varslet eller spontan), og ethvert forhold, der skyldes transportvanskeligheder og/eller mangel på materialer som skyldes Ronhill´s shop.
Der leveres i Danmark, dog ikke til Færøerne, Grønland*.
11. Ikrafttrædelse
Disse betingelser er trådt i kraft den 14. november 2016 og er gældende for alle køb, der foretages i SupportEvent´s shop fra og med denne dato.
Ved evt. reklamation eller fortrydelse af købet, bedes de kontakte kundeservice via mail.
De kan altid kontakte vores kundeservice ved evt. spørgsmål.
SupportEvent ApS
Teglværksvangen 1
4540 Fårevejle
Telefon : +45 30 73 62 99
E-mail : info@supportevent.dk
Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer, udsolgte varer og ændrede kursforhold.